Palvelut

Viestintäkoulutusta, strategiatyötä, webinaareja ja some-sparrausta

Toteutamme räätälöityä viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median koulutusta. Sparraamme viestinnän kehittämistöissä ja autamme löytämään oikeanlaiset tavat erilaisille organisaatioille tehdä viestintää.

Järjestämme viestinnän ja sosiaalisen median kehittämistyöpajoja. Autamme onnistumisen analysoinnissa ja tarjoamme jatkuvaa sosiaalisen median etätukea erilaisiin tarpeisiinne.

Autamme pysymään pinnalla viestinnän virroissa!

Palvelumme ovat kokonaisuudessaan jaettavissa seuraaviin osa-alueisiin:

  1. Viestinnän ja sosiaalisen median strategiatyö, suunnitelmat ja mittaaminen.
  2. Viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median organisaatiokohtaisesti räätälöidyt koulutukset.
  3. Etätukipalvelut viestinnän ja sosiaalisen median käyttöön sekä kehittämiseen.
  4. Seminaaripuheenvuorot.
  5. Kaikille avoimet viestintäkoulutukset ja webinaarit.

Viestintä-Pirittan koulutus- ja sparrausaiheita:

Lisää tietoa koulutuksistamme löydät omalta sivultaan.

Ota yhteyttä sivun alareunan lomakkeella ja laaditaan yhdessä juuri teille sopivin paketti! Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@viestintapiritta.fi tai soittaa hallintokoordinaattorillemme Heidi Maaria Johanssonille numeroon 045-635 5324.

Kaikille avoimiin koulutuksiin ja webinaareihin voit tutustua tarkemmin sivujemme Koulutukset -osiossa.

Olemme erikoistuneet järjestöjen ja julkishallinnon organisaatioihin. Lisäksi teemme töitä kulttuurialan organisaatioiden, oppilaitosten ja yritysten parissa. Referensseihimme ja asiakkaisiimme voit tutustua tarkemmin Referenssit-sivulla.

Viestintä-Pirittan viestintäpalvelut

Haluamme auttaa organisaatioita ja näiden viestinnästä vastaavia henkilöitä viestimään tavoitteellisesti ja taitavasti erilaiset tilanteet ja resurssinne huomioon ottaen. Toimintamme lähtökohtana on ohjata sellaisten viestintätapojen oppimisessa ja kehittämisessä, jotka ovat realistisia, ajassa uusiutuvia ja mahdollisimman itsenäisesti toteutettavissa.

Koulutamme ja sparraamme asiantuntijoita, viestinnän ammattilaisia ja johtajia. Autamme ja innostamme henkilöstöä ja johtajia viestimään sosiaalisessa mediassa sekä kirjoittamaan verkkoon tai blogeihin oikein.

Sparraamme viestijöitä sosiaalisen median alati muuttuvissa haasteissa, autamme kehittämään organisaationne some-viestintää eteenpäin ja ohjaamme tekemään toimivaa sisältöä some-kanaville. Tarjoamme lisäksi jatkuvaa viestinnän etätukea, jotta saat vastauksen heti kun kysyttävää tulee eteen.

Luomme ja hiomme kanssanne viestinnän ja sosiaalisen median strategiat ja suunnitelmat. Olemme tukenanne, kun tarvitsette apua viestinnän ja somen kriisitilanteisiin sekä ohjaamme tekemään organisaatiollenne sopivia viestinnän ohjeistuksia ja some-linjauksia. Autamme teitä verkkosivu-uudistusten eri vaiheissa.

Mitä apua tarvitsettekaan, suunnittelemme kokonaisuuden kanssanne alusta loppuun ja tarjoamme viestintäkumppaniksenne parhaiten tarpeisiinne sopivat asiantuntijamme.

Koulutuksemme ovat yleensä 1-6 tunnin mittaisia. Työpajojen kesto on 3-6 tuntia ja strategiatyön paketit koostuvat usein laajemmista kokonaisuuksista. Sparraus ja etätuki toteutetaan tuntityönä. Teemme asiakkaiden kanssa sekä yhden tai useamman koulutuksen toteutuksia että pidempikestoista vuodesta toiseen jatkuvaa viestintäyhteistyötä.

Koulutukset voidaan toteuttaa lähitilaisuuksina tai verkkokoulutuksina. Pidämme myös kaikille avoimia webinaareja. Työpajat järjestetään pääsääntöisesti lähiohjauksen muodossa. Etätukipalveluiden toteutustavasta sovitaan aina erikseen asiakkaiden kanssa.

Ota yhteyttä – Viestintä-Pirittan tiimi on valmiina auttamaan!

 

Viestintätukea ja sparrausta organisaatioille

Viestintä-Piritta tarjoaa viestintätukea ja lisäkäsiä organisaatioiden viestintään sekä henkilökohtaista sparrausta viestijöille erilaisissa tilanteissa. Olemme valmiit auttamaan monipuolisesti viestinnän tehtävissä tarpeen mukaan.  Voitte pyytää meiltä apua juuri teitä eniten hyödyttäviin asioihin…

Lue lisää

Kriisiviestinnän räätälöidyt tietoiskut organisaatioille

Kriisiviestinnän tietoiskut ovat tiiviitä ja organisaatiokohtaisesti räätälöityjä, esimerkiksi johtoryhmille, viestijöille ja häiriötilanneryhmille toteutettuja sparrauksia. Tietoiskut muotoillaan tukemaan organisaation vallitsevaa tilannetta tai potentiaalisia tulevia kriisitilanteita. Tietoiskuja ja sparrauksia voi tilata myös…

Lue lisää