Viestintätukea ja sparrausta poikkeustilanteessa

Viestintä-Piritta tarjoaa viestintätukea ja lisäkäsiä organisaatioiden viestintään sekä henkilökohtaista sparrausta viestijöille korona-viruksen aiheuttamassa poikkeustilanteessa. Laajensimme Viestintä-Pirittan etänä toteutettavan viestintätuen aihepiirejä sopimaan nykytilanteeseen. Olemme valmiit auttamaan monipuolisesti viestinnän tehtävissä tarpeen mukaan. 

Voitte pyytää meiltä apua juuri teitä eniten hyödyttäviin asioihin ja silloin, kun avulle on suurin tarve. Asiantuntijamme ovat käytettävissänne sopimuksen mukaan, tarvittaessa myös ilta-aikaan tai viikonloppuna. 

Koulutamme henkilöstöä, viestijöitä ja johtoa normaalisti tänäkin keväänä, verkossa tottakai. Lue lisää koulutusaiheistamme ja viestinnän strategiatyöstä, jota teemme.

Tutustu myös kevään viestintäaiheisiin webinaareihimme!

Kevään poikkeustilanteessa saat meiltä apua esimerkiksi seuraavissa viestinnän toimenpiteissä:

Viestinnän tukipalvelut poikkeustilanteessa

Viestintä poikkeustilanteessa

  • tuki poikkeustilanteen viestintäratkaisuissa tilanteiden muuttuessa
  • apu ydinviestien hahmottamisessa ja selkeän sisällön tuottamisessa 

Verkkoviestinnän ja mediaviestinnän tukipalvelut

  • verkkotekstien muotoilua, tiivistämistä, selkeyttämistä, räätälöintiä ja oikolukua 
  • blogitekstien ja verkkoartikkelien kirjoitusapua 
  • kirjoittajien sparrausta ja kirjoitettujen tekstien oikolukuapua ennen julkaisua
  • mediatiedotteiden kirjoittamistukea ja oikolukuapua

Sosiaalisen median tukipalvelut

  • some-julkaisujen tekemistä, muokkausta tai oikolukua eri kanaville 
  • some-seurantaa organisaatioon (ja koronaan) liittyvissä asioissa
  • some-keskustelujen suuntaamista oikeiden lähteiden äärelle organisaatiosta riippuen
  • tukea some-kanavien teknisten toimintojen ja muutosten hallinnassa
  • organisaation some-kanavien ylläpitäjien tuki, osaamisen päivitys ja sparraus
  • faktatiedon toimittaminen jaettavaksi eri kanaville

Sisäisen viestinnän tuki

  • sisäisen viestinnän uudelleenjärjestelyn tuki
  • sisäisten poikkeustila-tiedotteiden muotoilu ja lähettämisen apu 

Kriisiviestinnän kehittäminen ja valmistautuminen tulevaan

  • tuki valmistautumisessa tuleviin poikkeustilanteisiin (esim. miten valmistaudutaan viestimään, kun tilanne alkaa taas normalisoitua)
  • poikkeustilaviestinnän kehittämistyöpajat

***************

Henkilöstön, johdon ja viestijöiden pikasparraukset

Viestijöiden pikasparraukset

  • apu viestintäratkaisuiden tekemiseen ja henkilökohtainen tuki eri tilanteissa

Henkilökunnan ja johtajien pikasparraukset tai verkkokoulutukset

  • johtajien sparrausta poikkeustilanteessa viestimisestä 
  • asiantuntijoiden ja henkilökunnan viestintäsparraus
  • yhtenäisen äänen ja sisältöjen käyttäminen viestinnässä
  • verkko- ja somekirjoittamisen pikasparraukset kirjoittajille ja sisällöntuottajille
  • saavutettavuus sisällöissä ja somessa -sparraukset sisällöntuottajille

****************

Viestinnän ja sosiaalisen median sekä strategioiden päivittäminen

****************

Kaikki muut palvelumme ovat tilattavissa myös normaaliin tapaan, joskin toteutamme kaiken tällä hetkellä etänä.  Tutustu tarkemmin Viestintä-Pirittan palveluihin!

Ota yhteyttä ja kysy lisää!

Ota yhteyttä ja kerromme lisää tarkemmin! Voit täyttää sivun alareunassa olevan lomakkeen, lähettää sähköpostia osoitteeseen info@viestintapiritta.fi tai soittaa hallintokoordinaattorillemme Heidi Maaria Johanssonille numeroon 045-635 5324.

 

Viestintä-Pirittan kaikki palvelut

  1. Viestinnän ja sosiaalisen median strategiatyö, suunnitelmat ja mittaaminen.
  2. Viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median organisaatiokohtaisesti räätälöidyt koulutukset.
  3. Jatkuvat viestinnän ja sosiaalisen median käytön ja kehittämisen tukipalvelut.
  4. Seminaaripuheenvuorot.
  5. Kaikille avoimet viestintäkoulutukset.

Kommentit

Kirjoita kommentti

Viestintätukea ja sparrausta poikkeustilanteessa