Jatkuva viestintätuki
Viestintämaailma muuttuu vauhdilla ja siihen vaikuttavat niin viestintäkanavien kehitys ja teknologia, meidän ihmisten muutokset arkiviestinnässämme sekä organisaatioiden kehittyminen viestinnässään. Muutoksen vauhdissa ja viestinnän virroissa pinnalla pysyminen on välillä haastavaa. Avuksi olemme luoneet jatkuvan viestintätuen kokonaisuuden.
Asiakkaillamme on mahdollisuus saada asiantuntijoiltamme ajankohtaista viestintätukea päivän polttaviin viestintäkysymyksiin ja some-kanavien muutoksiin. Tämän lisäksi jatkuvan tuen paketti mahdollistaa myös nopean avun erilaisissa viestinnän kriisitilanteissa ja sosiaalisen median haastavissa tilanteissa.
Jatkuvan viestintätuen paketti:
- Säästää aikaasi, kun jokin viestinnällinen kysymys on edessäsi, etkä löydä nopeasti siihen vastausta.
- Tarjoaa sinulle mahdollisuuden uusimpien somevinkkien saamiseen nopeasti ja ajankohtaisesti.
- Auttaa kriisitilanteissa viestinnän ratkaisujen löytämiseen.
- Tukee, kun sosiaalisen median keskustelut käyvät liian kuumina ja oikeat vastaukset ovat hukassa.
- On käytössäsi aina kun tarvitset apua; yleensä sähköpostitse, mutta myös puhelimessa ja tapaamisten muodossa.
- Laskutamme ainoastaan toteutuneen työn perusteella ja vastaamme silloin, kun sinä esität kysymyksen.
Ota yhteyttä ja kysy paketista tarkemmin. Voit täyttää sivun alareunassa olevan lomakkeen, lähettää sähköpostia osoitteeseen info@viestintapirittta.fi tai soittaa hallintokoordinaattorillemme Heidi Maaria Johanssonille numeroon 045-6355324.
Kommentit
Kirjoita kommentti