Webinaarit

Syksyn viestinnän ja tekoälyn tehotunti-webinaarit on julkaistu!

Tutustu kaikille avoimiin tehotunteihin, ilmoittaudu mukaan ja hyödynnä kesän tarjoushinta – etu on voimassa 31.8.25 saakka!


Syksyn 2025 viestinnän ja tekoälyn tehotunnit

Ti 26.8.25
Sosiaalisen median katsaus: trendit, ilmiöt ja algoritmit

Ke 17.9.25
Tekoälyn käyttöönotto ja mahdollisuudet työssä

Ke 17.9.25
Tekoälytyökalut organisaatiolle: käyttötavat ja erot

Ti 30.9.25
Sosiaalisen median strategia organisaatiolle

Ti 30.9.25
Viestinnän strategiat ja suunnitelmat osaksi arjen rutiineja

To 9.10.25
Uutiskynnyksen yli – medianäkyvyyttä pienillä resursseilla

Ti 28.10.25
Tekoälyn eettinen ja tietoturvallinen käyttö

To 30.10.25
Vaikuttava vastuullisuusviestintä osaksi arkea

To 13.11.25
Näin käytät LinkedIniä organisaation viestinnässä

To 20.11.25
Podcastin tekemisen perusteet – näin onnistut

 


Kaikista viestinnän ja tekoälyn tehotunti-webinaareista voi tilata myös räätälöidyn koulutuksen omaan organisaatioosi. Ota yhteyttä hallintokoordinaattoriimme Heidi Maaria Johanssoniin ja kerro tarpeistanne, niin rakennetaan teille paras mahdollinen koulutuspaketti. Lähetä sähköpostia osoitteeseen: info@viestintapiritta.fi.


Lisätietoja tehotunneista

Viestinnän ja tekoälyn tehotunnit ovat tunnin mittaisia webinaarimuotoisia koulutuksia, joita vetävät Viestintä-Pirittan asiantuntijat. Voit esittää asiantuntijalle mieltäsi askarruttavia koulutusaihetta koskevia kysymyksiä ennakkokyselyssä ja koulutuksen aikana.

Osallistumalla useammalle tehotunnille, voit rakentaa webinaaritarjonnasta itsellesi sopivan koulutuskokonaisuuden.

Tehotuntien tavoitteena on tarjota mahdollisimman paljon tietoa, lyhyessä ajassa ja edullisella hinnalla. Webinaareihin kuuluu ennakkokysely, koulutus ja koulutuksen jälkeen osallistujille toimitettavat koulutusmateriaalit. Webinaareista ei tehdä osallistujille jälkikäteen katsottavaksi jaettavaa tallennetta.

Hinnat: 

Kesän tarjoushinta 70 € + alv. 25,5 % (87,85 €) / webinaari on voimassa 31.8.2025 saakka kampanjakoodilla SUVI25.

Webinaarin normaali hinta on 85 € + alv 25,5 % (106,68 €) / webinaari / osallistuja.

Peruutusehdot 

Viimeinen maksuton peruutuspäivä on kaksi viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (9-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kahdeksan päivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto webinaariin on maksutonta.

Webinaari toteutetaan, mikäli ilmoittautumisia on vähintään viisi henkilöä viikkoa ennen tilaisuuden ajankohtaa.


 

Viestintä-Pirittan kaikki palvelut

Tutustu kaikkiin palveluihimme ja tilaa organisaatiollesi oma räätälöity viestintäkoulutus, sparraus tai puheenvuoro.

Ota yhteyttä hallintokoordinaattoriimme ja kerro lisää toiveistasi: info@viestintapiritta.fi.

Tutustu koko palvelutarjontaamme täällä.

 

Vaikuttava viestintä työroolissa -koulutussarja

Teemme työssämme viestintää käytännössä kaikkialla ja koko ajan, vaikka viestintä ei päätehtävämme olisikaan. Rakensimme työelämän viestintätilanteiden ympärille asiantuntijoille ja johtajille sopivan koulutussarjan, jonka kautta voi kehittää omia viestintätaitojaan riippumatta omasta…

Lue lisää

Luova tekoäly nyt – missä mennään keväällä 2024? Tilannekatsaus, työkalut ja käyttötavat viestinnässä

Luovan tekoälyn saapuminen arkeemme on ollut vauhdikasta ja kehitys nopeampaa kuin olisimme osanneet arvatakaan. Erilaisia työkaluja tekoälyn käyttöön on huima määrä. Tekoälyn käyttötavat pelkästään viestinnässä ja markkinoinnissa lisääntyvät koko ajan.…

Lue lisää

Sosiaalisen median mittaaminen

Tässä webinaarissa käydään läpi sosiaalisen median kanavien analysointia ja somelle asetettujen tavoitteiden mittaamista. Some-viestinnän onnistumista voi tarkastella monella tapaa. Näistä analytiikka-työkalut tarjoavat runsaasti vertailtavia lukuja, kun taas erilaiset tavoitteiden toteutumista…

Lue lisää

Toimivat ja kiinnostavat sisällöt sosiaalisessa mediassa

Tässä webinaarissa keskitymme sosiaalisen median erilaisten sisältöjen tekemiseen niin, että sisällöt saavat aikaan haluttua toimintaa. Käymme läpi sisältöjen muotoilua tekstin, julkaisukokonaisuuden, kuvien ja videoiden kautta. Lisäksi tutustumme eri kanavien monipuolisiin…

Lue lisää

Sosiaalisen median strategia ja kanavavalinnat muuttuvassa maailmassa

Sosiaalisen median strategia auttaa tekemään tavoitteellista ja resurssien mukaista viestintää eri somekanavilla. Strategia toimii parhaimmillaan työkaluna niin organisaation johdolle, viestijöille, sisällöntuottajille kuin sisältöä satunnaisesti kanaville tuottaville henkilöille.  Tässä webinaarissa käymme…

Lue lisää