Koulutukset

Viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median koulutukset

Järjestämme vuosittain kaikille avoimia webinaareja ja koulutuksia viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median aihepiireistä. Kevään webinaarit on nyt pidetty, mutta tilaa sivun lopusta uutiskirjeemme, niin saat ensimmäisenä tiedon syksyn webinaareista. Yhteydenottolomakkeella voit myös esittää aihetoiveita syksyn webinaareiksi!

Tutustu koko palvelutarjontaamme täällä.

Kaikki koulutusaihepiirimme löydät puolestaan täältä.

Kokonaisuudessaan viestintäpalvelumme ovat jaettavissa seuraaviin osa-alueisiin:

  1. Viestinnän ja sosiaalisen median strategiatyö, suunnitelmat ja mittaaminen.
  2. Viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median organisaatiokohtaisesti räätälöidyt koulutukset.
  3. Jatkuvat viestinnän ja sosiaalisen median käytön ja kehittämisen tukipalvelut.
  4. Seminaaripuheenvuorot.
  5. Kaikille avoimet viestintäkoulutukset.

Viestintä-Piritta tekee räätälöityä viestintätyötä ja koulutuksia monenlaisille organisaatioille. Ota yhteyttä sivun alareunan yhteydenotto-lomakkeen kautta ja kerro, millaista apua tarvitsette  ja laaditaan yhdessä juuri teille sopivin paketti! Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@viestintapiritta.fi tai soittaa hallintokoordinaattorillemme Heidi Maaria Johanssonille numeroon 045-6355324.

Toteutamme koronan aiheuttamassa poikkeustilanteessa kaikki koulutukset, työpajat ja seminaaripuheenvuorot verkon kautta etänä.

 

 

"

Webinaari 22.4.: Saavutettava sisältö verkossa

Tässä Viestintä-Pirittan järjestämässä webinaarissa käydään läpi, miten saavutettavaa sisältöä tuotetaan esimerkiksi verkkosivuille tai intraan. Koulutus sopii erilaisiin verkkopalveluihin sisältöä tekeville henkilöille, aina viestijöistä asiantuntijoihin ja johtajiin. Koulutus keskittyy monipuolisen sisällöntuotannon mahdollisuuksiin…

Lue lisää
"

Webinaari 13.5.: Sosiaalisen median suunnitelmalliset sisällöt ja some-strategia

Webinaarissa keskitymme toimivan sisällön tuottamiseen sosiaalisen median kanaville organisaatiolähtöisesti. Mitä ovat eri kanavien sisältömahdollisuudet, mitä julkaisutyyppejä kanavien algoritmit tällä hetkellä suosivat ja miten omista sisällöistä luodaan kohderyhmiä kiinnostavia?  Käymme läpi…

Lue lisää