Sosiaalisen median koulutukset

Sosiaalinen media ja siihen liittyvä kouluttaminen on ollut suuressa roolissa työssämme vuosia. Listasimme tälle sivulle esimerkkejä erilaisista eri some-kanaviin liittyvistä koulutusaiheista, joista monet voidaan toteuttaa käytännön työpajoina kanavan parissa työskennellen. Katso myös laajemmat aihepiiriä käsittelevät koulutukset sekä some-strategiatyöhön ja etätukeen painottuvat palvelumme.

Koulutuksemme ovat yleensä 1-6 tunnin mittaisia. Teemme asiakkaiden kanssa yhden tai useamman koulutuksen toteutuksia, jotka määritellään sisältönsä puolesta aina vastaamaan osallistujien tasoa.

Tasoluokituksemme on seuraava:

  • I – perusteet
  • II – keskitaso
  • III – edistyneet

Koulutukset voidaan toteuttaa lähitilaisuuksina tai verkkokoulutuksina. Käytännön työpajat järjestetään pääsääntöisesti lähiohjauksen muodossa.

Ota yhteyttä meihin sivun alareunan lomakkeella, kerro koulutustarpeestanne ja laaditaan yhdessä juuri teille sopivin koulutuskokonaisuus! Voit myös lähettää sähköpostia osoitteeseen info@viestintapiritta.fi tai soittaa hallintokoordinaattorillemme Heidi Maaria Johanssonille numeroon 045-635 5324.

 

Sosiaalisen median koulutukset

  • some-kanaviin liittyvät yleiskoulutukset ja työkalut
  • sisällön suunnittelu ja sisällöntuotanto eri some-kanaville
  • ylläpitäjien some-koulutukset eri kanaville
  • Business Managerin perusteet
  • vaikuttava viestintä sosiaalisessa mediassa

 

Facebook organisaatiolle

  • Facebook-sivu organisaation käytössä 
  • Facebook-sivun strategia ja sisältösuunnitelma 
  • Facebook-sivun ylläpitäjien vastuunjako ja käytännön koulutus 
  • Facebook-sivun analytiikka ja onnistumisen mittaaminen 
  • Facebook-ryhmä organisaation käytössä
  • Facebookin nykytilan analysointi
  • Facebook-mainonta
  • Business managerin käyttö

 

Facebook henkilökäytössä

  • Facebook-profiili asiantuntijan tai johtajan käytössä

 

Twitter organisaatiolle

  • Twitter organisaation viestinnän välineenä 
  • Twitter-strategia ja sisältösuunnitelma 
  • Twitter-ylläpitäjien koulutus 
  • Twitter-analytiikka ja onnistumisen mittaaminen 
  • Twitterin nykytilan analysointi
  • Tweetdeck, Pinnalla ja muut työkalut Twitterin käytön tukena 

 

Twitter henkilökäytössä

  • Twitter asiantuntijan käytössä 1: perusteet 
  • Twitter asiantuntijan käytössä 2: vaikuttava Twitter-viestintä 
  • Twitter johtajan viestintävälineenä

 

Instagram organisaatiolle

  • Instagram organisaation viestinnän välineenä 
  • Instagram-strategia ja sisältösuunnitelma
  • Instagram-ylläpitäjien koulutus
  • Instagram-analytiikka ja onnistumisen mittaaminen
  • Instagramin nykytilan analysointi 
  • Instagram-mainonta
  • Laadukas Instagram-sisältö: kuvat, videot, livet ja tarinat

 

LinkedIn henkilökäytössä

  • LinkedIn asiantuntijan käytössä 
  • LinkedIn-profiili kuntoon -työpaja asiantuntijoille ja johdolle
  • LinkedIn johtajan käytössä 
  • LinkedIn henkilöbrändäyksen välineenä

 

LinkedIn organisaatiolle

  • LinkedIn organisaatiokäytössä: LinkedIn-ryhmä ja LinkedIn-sivu
  • LinkedIn-ylläpitäjien koulutus ja sisältösuunnitelma
  • LinkedIn-sivun analytiikka

 

Tutustu myös muihin palveluihimme:

  1. Viestinnän ja sosiaalisen median strategiatyö, suunnitelmat ja mittaaminen.
  2. Viestinnän, verkkoviestinnän ja sosiaalisen median organisaatiokohtaisesti räätälöidyt koulutukset.
  3. Jatkuvat viestinnän ja sosiaalisen median käytön ja kehittämisen tukipalvelut.
  4. Seminaaripuheenvuorot.
  5. Kaikille avoimet viestintäkoulutukset.

Kommentit

Kirjoita kommentti

Sosiaalisen median koulutukset