Järjestösometrendit 2017
Järjestösome-trendit 2017
- Järjestön strategia ohjaa entistä enemmän some-toimintaa, joka vastaa suoraan jäsenistön tarpeisiin.
- Nykykanavien mahdollisuudet otetaan laajemmin käyttöön.
- Vastaanottajalle räätälöityyn ja tätä palvelevaan laadukkaaseen sisältöön panostetaan, myös mainostaen.
- Uusia some-viestinnän tapoja kokeillaan rohkeasti. Joustavuus ja jatkuva uusiutuminen ovat normi.
- Toimintaa kehitetään mittaamalla saaduilla tuloksilla.
- Somea suunnitellaan, tehdään ja kehitetään yhdessä.
- Henkilöstöä ja luottamushenkilöitä koulutetaan someen viestimään omilla profiileilla myös suljetuissa ympäristöissä.
- Roolit hälvenevät ja somessa viestii yksi persoona.
- Haastavistakin asioista uskalletaan puhua omilla nimillä myös työroolissa ja häiriköintiin valmistaudutaan ennalta.
- Somessa mennään ihmisten luo: keskusteluja seurataan entistä enemmän ja niihin mennään mukaan – niin järjestön tilien kuin sen edustajien toimesta.
Kommentit
Kirjoita kommentti