Noon Kollektiivi & Viestintä-Piritta: Yhteistyö täydentää osaamista
Viestintätoimistojen kumppanuus perustuu yhteisille arvoille sekä samanlaiseen asiakaskuntaan.
Viestintä-Piritta ja Noon Kollektiivi ovat molemmat tunnettuja ja monipuolisia viestinnän toimijoita. Molempien yrityksien asiakkaita ovat esimerkiksi järjestöt, kulttuurialan organisaatiot sekä julkishallinto ja oppilaitokset. Tämän lisäksi viestintätoimistot ovat avoimesti toistensa kumppaneita.
Pitkän yhteistyön taustalla painottuvat samanlaiset arvot työn ja viestinnän tekemiseen, Viestintä-Pirittan perustaja ja johtaja Piritta Seppälä kuvaa.
“Sekä me että Noon haluamme tukea asiakkaitamme kehittämään sellaisia viestinnän tapoja ja työkaluja, joita voi käyttää ja edistää myös itsenäisesti. Molemmilla yrityksillä on laajat asiantuntijaverkostot, joten voimme vastata asiakkaiden tarpeisiin räätälöidysti ja tilanteisiin mukautuen – tarvittaessa myös yhdessä.”
Näkökulmat lisääntyvät
Kumppanin osaamista täydentävä asiantuntijuus on viestintätoimistojen yhteistyön ytimessä. Noon Kollektiivi ja Viestintä-Piritta ovat yhdistäneet voimansa toimeksiannoissa, joissa on tarvittu erityisen monipuolista osaamista. Asiakas pääsee näin käsiksi laajaan asiantuntijuuteen ja useampiin näkökulmiin ikään kuin yhden luukun kautta.
Kumppanuus on ollut hyödyksi myös esimerkiksi koulutusten järjestämisessä. Noonin asiantuntijat ovat vierailleet Viestintä-Pirittan koulutussarjoissa puhumassa muun muassa mediayhteistyöstä ja asiantuntijaviestinnästä, Noon Kollektiivin Noora Jokinen kertoo.
“Lisäksi olemme Pirittan kanssa kouluttaneet yhdessä esimerkiksi kirjastojen johtoa ja henkilökuntaa. Tunnemme myös henkilökohtaisesti ja sparraamme toisiamme yhteiskunnallisen viestinnän teemoista. Tänä syksynä toteutamme yhteisen koulutuksen sosiaalisen median roolista yhteisön kriisiviestinnässä.”
Yhdessä voimme vastata asiakkaidemme tarpeisiin paremmin kuin yksin.
Some osana kriisejä -webinaari 28.11.23
Noon Kollektiivin viestinnän asiantuntija Noora Jokinen liittyy marraskuussa Piritta Seppälän seuraan puhumaan somesta osana yhteisön tai yrityksen kriisiviestintää. Viestintä-Pirittan viestinnän webinaarisarjan syksyn viimeisessä koulutuksessa perehdytään mm. somekriisien eri muotoihin, kriisiviestinnän johtamiseen sekä maineen vaalimiseen ja mietitään, millaiset sisäiset käytännöt ja suunnitelmat ohjaavat tekemistä myös hankalissa tilanteissa.
Lue lisää webinaarista ja ilmoittaudu mukaan!
Kommentit
Kirjoita kommentti