Webinaari 15.10.: Google Ads -hakusanamainonnan perusteet

Mitkä asiat tulee ottaa huomioon tehokkaan Google Ads -mainonnan tekemisessä? Millaisia tavoitteita mainonnalle kannattaa asettaa? Miten Google Ads -hinnoittelu toimii? Millaiset mainostekstit ja laajennukset toimivat mainonnassa? Kuinka mitata mainonnan tehokkuutta? 

Tässä Viestintä-Pirittan kaikille avoimessa Viestintä-webinaarissa laajennamme ymmärrystä Google Ads -mainonnan perusteista ja mainonnan tavoitteiden asettamisesta. Koulutuksen jälkeen osallistujat osaavat määritellä oikeat avainsanat, suunnitella mainonnan rakenteen ja tietävät, millaiset mainosmuodot kannattaa ottaa hakusanamainonnassa käyttöön.

Kouluttajana toimii Viestintä-Pirittan Google Ads -mainonnan asiantuntija Anni Penttilä.

 

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen! 

Koulutuksen sisältö

Koulutuksen aikana käydään läpi seuraavia asioita: 

  • Miten asettaa oikeanlaisia tavoitteita Google Ads -mainonnalle?
  • Miten mainoksia kohdistetaan?
  • Google Ads -mainonnan kampanjarakenteen suunnittelu ja avainsanojen valinta
  • Mittaamisen merkitys
  • Google Ads -mainonnan huutokaupan toiminta
  • Erilaisia tavoitteita ja mittareita Google Ads -mainonnalle
  • Google Ads -mainonnan toimivat mainosmuodot

Tavoitteenamme on löytää parhaat toimintamallit tavoitteelliseen Google Ads -hakusanamainontaan. Koulutuksen edetessä osallistujat pääsevät tutustumaan avainsanojen valintaan ja kampanjarakenteen suunnitteluun. Lopuksi tutustumme mainonnan mittaamiseen.

 

Kenelle koulutus sopii?

  • Niille, jotka johtavat, suunnittelevat ja koordinoivat Google Ads -mainonnan tekemistä organisaatiossa
  • Kaikille, jotka haluavat ymmärtää paremmin Google Ads -mainonnan toimintaa 
  • Google Ads -mainontaa tekeville tai sitä aloittaville henkilöille
  • Niille, jotka seuraavat ja raportoivat Google Ads -mainonnan onnistumisesta organisaatiossa

 

Mitä osallistujat saavat koulutuksesta?

  • ymmärrät Google Ads -mainonnan toimintaa
  • osaat asettaa mainonnalle tavoitteet ja ymmärrät, miten niitä mitataan
  • opit suunnittelemaan Google Ads -mainonnan kampanjarakenteen 
  • opit valitsemaan tehokkaasti avainsanat

Koulutus räätälöidään sopimaan osallistujien organisaatioiden tilanteeseen ja osallistujat saavat etukäteen ennakkokyselyn tätä varten.

Osallistujille lähetetään ennen koulutusta tarkemmat ohjeet koulutukseen osallistumista varten. 

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen! 

 

Koulutuksen taso

Viestintä-Pirittan koulutukset toteutetaan kolmella eri tasolla. Tämä koulutus vastaa sisällöltään tasoja 1-2.

Taso 1 – aloittelijat, alkeet, perustietoihin ja -taitoihin pohjaava ohjaus.

Tarkoitettu henkilöille, joilla ei ole vielä juurikaan osaamista koulutettavasta aihepiiristä. 

Taso 2 – perustiedot hallussa, keskitaso, osaamista jalostava tekeminen.

Tarkoitettu henkilöille, joilla on perustiedot koulutettavasta aiheesta ja kokemusta aihepiirien parista.  

 

Aika

Torstai 15.10.2020 kello 9.00-11.00

 

Hinta

Koulutuksen hinta on 150 € + alv 24%

Ilmoittautuessasi nyt saat 20 % alennuksen seuraavista webinaareistamme. Saat alennuskoodisi ensimmäisen webinaari-ilmoittautumisesi vahvistusviestissä ja voit käyttää sitä kaikkiin kevään nyt myynnissä oleviin webinaareihin ilmoittautuessasi. 

Alekoodilla hinnaksi tulee kahden tunnin mittaisissa webinaareissa 120 € + alv. 24 % (148,80 €).

 

Toteutus ja materiaalit

Webinaarin aikana voi esittää kysymyksiä kouluttajalle chatin kautta. 

Osallistujat saavat koulutuksen jälkeen käyttöönsä koulutuksen PDF-materiaalin. 

Webinaarista ei tehdä tallennetta.

 

Kouluttaja

Anni Penttilä, Viestintä-Piritta Oy.

 

Tiedustelut

info@viestintapiritta.fi

 

Ilmoittautuminen

Ilmoittaudu mukaan koulutukseen tästä.

 

Ilmoittautumista varten tarvitset seuraavia tietoja:

– Nimesi ja taustaorganisaatiosi

– Puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteeseesi

– Laskutusosoite (verkkolasku tai sähköposti), mahdolliset tarvittavat viitetiedot

 

Mikäli ilmoitat samalla kertaa useampia osanottajia, voit lisätä ilmoittautujan lisäksi tulevien henkilöiden yhteystiedot (nimi, titteli, sähköpostiosoite ja puhelinnumero) lähetettyäsi ilmoittautusmislomakkeen.

 

Peruutusehdot

Viimeinen maksuton peruutuspäivä on kaksi viikkoa (14 vrk) ennen tilaisuutta. Mikäli osallistuminen perutaan tämän jälkeen (9-13 vrk ennen tilaisuutta), laskutamme 50 % tilaisuuden hinnasta. Kahdeksan päivää ennen tilaisuutta tai sen jälkeen tehdyistä peruutuksista veloitamme koko osallistumismaksun. Osallistujan vaihto webinaariin on maksutonta.

Webinaari toteutetaan, mikäli ilmoittautumisia on vähintään viisi henkilöä viikkoa ennen tilaisuuden ajankohtaa.

 

*******************

Tutustu muihin webinaareihimme!

Etkö löytänyt etsimääsi aihetta?

Haluatko tilata omalle organisaatiollesi räätälöidyn koulutuksen, konsultaation tai puheenvuoron tästä tai jostain muusta viestinnän aihepiiristä? 

Lue lisää Viestintä-Pirittan palveluista ja ota yhteyttä hallintokoordinaattoriimme ja kerro lisää toiveistasi: info@viestintapiritta.fi.

Tutustu koko palvelutarjontaamme täällä. 

 

Webinaari 15.10.: Google Ads -hakusanamainonnan perusteet